Při uzávěrce přihlášek na Velké mezinárodní finále se Česká republika zařadila s 26. přihlášenými jezdci mezi nejpočetnější výpravy. Zastoupení budeme mít ve třídách EASY50, EASY60, EASY100 a KART GRAND PRIX. V prvním mezinárodním závodě třídy KART GRAND PRIX se divákům představí špičkoví profesonální piloti jako např. Sauro Ceseti, Libor Toman, Karol Basz, Jordon Lenox a také náš Radim Maxa. Brány parkoviště závodních strojů se otevírají v úterý 12.10.2010 v 7h30min. a naše výprava zde bude mít od organizátora rezervováno společné místo. Obytné automobily a přívěsy musi být umístěny do přilehlého campingu. Zajímavou novinkou bude 12 hodin satelitního a internetového vysílání „live TV“, které přiblíží celému světu sobotní a nedělní závody i jejih atmosféru. Záběry z pevných a mobilních kamer budou promítány také na velkoplošné obrazovce a bude te je moci sledovat online zde . Přenos začne v sobotu od 10:00 a bude pokračovat reportážemi ze všech kvalifikačních jízd ( od 10:45 do 13:00 a od 14:00 do 18:30) . V neděli bude pokračovat vysílání od 10:00 do 13:00, pak můžete od 14:00 sledovat „live“ všechna světová finále . Organizátor je velmi „pyšný“ na to, že se mu podařilo zajistit zprostředkování průběhu celého závodu včetně mnoha emocí obyvatelům všech 20 zemí ze tří kontinentů zúčastněných v projektu EASYKART. Věří také, že to může znatelně pomoci popularizaci motokárového sportu na celém světě. Vybavte se proto českými vlajkami a znaky, ať nás Zeměkoule vidí!
Pozor! Podle posledních iformací je k závodu přihlášeno 330 jezdců ! Startovní listiny jsou již zveřejněné: EASY50, EASY60, EASY100, atd.)
Pozor! Ve třídě EASY60 musí být v mezinárodním finále použit bubínek spojky typu „B“ – tzn. bez vylehčovacích otvorů viz. výkres zde. Bubínky budou k dispozici na místě – v servisním středisku. Homologační knihy motorů BMB jsou tady – EASY60, EASY100. Připomínáme, že v Itálii se kontroluje opravdu vše ! Neprojde např. povolený nárazník, ohnutý šroub závěsu, neoriginální těsnění v karburátoru, opravený výfuk atd. Celý výfuk musí být zajištěn lankem k válci (platí pro EASY60 a EASY100). Zkontrolujte si také, zda Vaše kombinézy a přilby odpovídají předpisům (neplatí pro EASY50, CMR homologace přileb není vyžadována).
Tak tomuhle říkám obsazená třída – 116 ks EASY60 . Všem našim zástupcům přejeme hodně štěstí.
Pepo také vaší zásluhou si tihle češi užijou velký závod.